1. Hitta den önskade reparationen på vår hemsida. Om du är osäker på din enhets fel kan du beställa en diagnos av enheten.
     
  2. Beställ och betala reparationen på hemsidan. Efter ett kort ögonblick kommer du att mottaga en orderbekräftelse med ett ordernummer, som du ombedes skriva upp utanpå försändelsen. (bifoga ev. en kopia av orderbekräftelsen)
     
  3. Förpacka enheten säkert och skicka den till vår adress:

    My Trendy Phone AB
    Vretenvägen 13B 4TR
    171 54 Solna

    Vi rekommenderar att du skickar enheten som ett paket, eftersom vi inte tar ansvar för din försändelse.
     
  4. När din enhet är reparerad, skickas den tillbaka till din adress. När ditt paket är avsänt kommer du att få ett försändelsenummer, så du kan följa försändelsen.
     

OBS: Ta inte med extra tillbehör såsom laddare, minneskort eller SIM-kort. Du bör alltid se till att du tar en säkerhetskopia av dina data på enheten.