1. Hitta den önskade reparationen på vår hemsida. Om du är osäker på din enhets fel kan du beställa en diagnos av enheten.
     
  2. Beställ och betala reparationen på hemsidan. Efter ett kort ögonblick kommer du att mottaga en orderbekräftelse med ett ordernummer, som du ombedes skriva upp utanpå försändelsen. (bifoga ev. en kopia av orderbekräftelsen)
     
  3. Förpacka enheten säkert och skicka den till vår adress:

    My Trendy Phone AB
    Solna Frösunda Port
    Gustav III:s Boulevard 34
    169 73 Solna, Sverige

    Du ansvarar att paketet kommer fram till oss - vi rekommenderar därför att våra kunder skickar byten/returer med Posten, med ett spårbart fraktsätt som har ett kolli-/ försändelse-id.
    Vänligen observera att vi inte har möjlighet att hämta ut REK brev eller postpaket som hamnar på postombud. Returer ska levereras direkt till vår adress. Nyttja en tjänst med utkörning/företagspaket.
     
  4. När din enhet är reparerad, skickas den tillbaka till din adress. När ditt paket är avsänt kommer du att få ett försändelsenummer, så du kan följa försändelsen.
     

OBS: Ta inte med extra tillbehör såsom laddare, minneskort eller SIM-kort. Du bör alltid se till att du tar en säkerhetskopia av dina data på enheten.